divendres, 27 d’octubre del 2023

Agraïment


Com moltes persones sabeu, el passat dia 25 de setembre em vaig jubilar després de 19 anys d'auxiliar de la biblioteca, a la nostra Biblioteca Pere Casaldàliga.
 
Des d'aquí us vull donar les gràcies, a través de la revista del poble, a tothom, els que vàreu estar presents en l'acte de comiat i a les persones que no hi vàreu poder ser en aquell moment, però amb qui hem tingut una bona relació i afecte durant els anys de la meva feina al servei de tots els usuaris.
 
A banda de totes les gratituds d'aquell dia, voldria fer una menció especial a la Mireia Manzano, la que va ser regidora de cultura en uns temps difícils per a mi a la feina, perquè sempre em va fer costat i em va aixoplugar sota les seves ales, i perquè de tot allò ens ha quedat una bona amistat. T'estic infinitament agraïda, Mireia.
 
A la resta us voldria donar les gràcies i ens continuarem veient quan hi hagi actes culturals a Balsareny.
 
Maria Josep Cors 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.