divendres, 25 de febrer del 2022

Agraïments

OPINIÓ
 
 
Hola, soc el Xesco. El motiu d’aquest escrit és per a informar-vos que em “jubilo”, sí! Després de gairebé 30 anys de serveis al poble de Balsareny, ha arribat l’hora de fer un punt i a part a la meva vida laboral. Amb trenta i pocs anys descobria un poble desconegut per a mi, i sota la custòdia de la Teresa Sallés (bona “profe”), a poc a poc em vaig anar fent amb la gent, fantàstica! Després vaig tenir la sort de conèixer la Mercè Farràs, a qui també agraeixo l’empenta rebuda.
 
Doncs ara li passo el relleu al meu fill, en Carles (quiromassatgista), conegut per molts de vosaltres. També es queden els bons professionals: la Dra. Joana, el Dr. Marc, el Dr. Aleix i la Dra. Carlota, i l’ajuda de la Dolors (auxiliar) i la Loli (xicota per a tot), als quals els desitjo trenta anys més.
 
Per la meva part, dir-vos que gràcies per tot, m’heu fet sentir com a casa. “Hasta siempre”.
 
Text i foto: Francesc Macias Cerezo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.