divendres, 28 d’octubre del 2022

Des de la Piscina Municipal, l’estiu a casa

BALSARENY AVUI
 
 
Un any més, Balsareny Avui té el goig de fer un canvi d’impressions amb aquesta gent que es posen al servei del poble mentre que la majoria fa vacances. És enriquidor, crec, tenir aquest contacte personal amb els treballadors de la Piscina Municipal de Balsareny i veure les seves reflexions.
 
Maria del Mar Galbis Gil: Aquest any ja en fa tres que tinc la sort de posar-me al servei del meu poble i de tothom qui ens visita. Enguany he observat que, després de les restriccions del Covid, la gent tenia moltes ganes de divertir-se i gaudir d’un estiu amb unes temperatures que han sigut molt altes.
 
Arnau Martín Peralta: Aquest és el primer any que he tingut l’oportunitat de tenir la meva primera experiència laboral i m’ho he passat molt bé, veient que tothom gaudia d’un estiu calorós i també que l’estat del rectangle restava en un estat molt perfecte. També he de dir que m’ha anat molt bé la remuneració de les 260 hores de treball.
 
Mercedes Moreno Pérez: Enguany és el segon que puc gaudir d’aquest càrrec a la recepció de la nostra piscina. En els meus dies, durant les hores de feina gaudeixo al veure que la gent s’ho passa bé, però enguany he viscut puntualment uns actes incívics per part de dues persones que no eren del poble i tenien ganes de brega amb uns altres usuaris. Vaig sentir molta pena de viure uns moments angoixants. Per tota la resta, ha estat un estiu perfecte.
 
Marc Català Bizarro: El Marc fa tres anys que fa aquest servei a la nostra piscina i ens diu que ha gaudit de veure el comportament perfecte en els usuaris i es complau de no haver tingut cap moment d’emergència en el treball com a socorrista.
 
Josep Gudayol i Puig
Foto: Mariona


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.