dimarts, 23 d’abril del 2019

Ana Parera, a la recepció de l’Ajuntament


ENTREVISTA       


Ana Parera Yepes va néixer a Manresa l’11 de novembre de 1979. Finalitzats els estudis bàsics va cursar la Diplomatura d’Empresarials a Manresa. Actualment no segueix cap més tipus d’estudis i ens comenta que no li agrada gaire llegir, però que li agrada molt viatjar; ha estat a ciutats com París, Londres, Roma, Praga i Berlín, i també a Jamaica. Pel que fa a l’esport, li agrada molt l’esquí de fons i és una gran caminadora.

— Quina va ser la manera d’accedir a la plaça que actualment ocupeu?

Vaig arribar a l’Ajuntament de Balsareny gràcies a una companya d’un altre ajuntament, on vaig estar treballant, que em va dir que aquí a Balsareny hi havia unes oposicions; un cop aprovades aquestes proves, i després d’una entrevista personal, fa uns quatre mesos que em trobo entre vosaltres.

— Coneixíeu Balsareny?

No gaire. Malgrat la proximitat de Manresa amb Balsareny, només hi havia estat un parell de vegades i una va ser per la Festa dels Traginers. Avui, però, puc dir-vos que el conec una mica més.

— Així, no teníeu cap familiar ni conegut a Balsareny?

Bé, hi tinc una amiga que hi havia viscut, però ara no hi viu.

— Aleshores havíeu treballat en algun altre ajuntament amb feina semblant?

Sí, havia treballat a l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada.

— I quina impressió teniu de Balsareny?

Pel fet de venir d’un poble més gran, com és Sant Joan de Vilatorrada, trobo que Balsareny té poca vida al carrer, però el que m’ha cridat molt l’atenció és que, encara que no et conegui ningú, tothom et saluda.

— Finalment, com us sentiu valorada en el vostre dia a dia balsarenyenc?

Em sento valorada molt positivament i trobo que és una gran sort el fet de trobar-me entre vosaltres.

Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.