dimecres, 23 de novembre del 2016

El valor de saber i poder escoltar. Gràcies, Andreu!

OPINIÓ


El valor de poder i saber escoltar. Gràcies, Andreu!

Ostres, Andreu! Per segon cop consecutiu t’he d’agrair la teva atenció envers la meva tasca radiofònica, ja que em sembla recordar —se m’ha traspaperat el número del Sarment—, que en aquells començaments de la nostra ràdio vas tenir l’atenció de valorar, mitjançant la teva escolta, el meu programa “Pista Matinal”.

Rengle a rengle i lletra a lletra, la teva nota publicada al Sarment núm. 461, del mes d’octubre passat mostra aquest valor que les persones tenim i que ens permet opinar sobre aquelles tasques que mereixen la nostra atenció.

La ràdio és paraula, la ràdio és escolta, la ràdio és servei i avui des d’aquesta ràdio no tinc paraules suficients per a deixar constància agraïda envers el teu poder i saber escoltar aquest, com dic sempre, parèntesi de les ràdios professionals.

La teva atenció a la meva persona es multiplica encara més quan, valorant la meva tasca, pren el fet rellevant que la mateixa forma part d’aquest voluntariat, gràcies al qual Ràdio Balsareny pot emetre diferents programes que esdevinguin en pluralitat virtual.

Gràcies, Andreu, una abraçada per a tu i tota la teva família.

Josep Gudayol i Puig







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.