dimecres, 27 de maig del 2020

Maria Tuneu, de la Polifònica a la Perruqueria Maria

ENTREVISTA



Maria Tuneu, des del cant a la Polifònica a la Perruqueria Maria
Maria Tuneu Cerarols va néixer a Bulgària el 21 de setembre del 1995, i tal i com ens diu ella: “tinc molt present el lloc on vaig néixer, però estic vivint aquests meus anys de jove aquí a Puig-reig i Gironella, entre el cant coral al Berguedà i la perruqueria a Balsareny, en concret a la carretera de Manresa, a la Perruqueria Maria, on em poso al vostre servei amb estil perruquer propi i la modernitat del present”.
En el seu currículum hi consta l’ensenyament secundari obligatori, i estudids de Quiromassatges i Perruqueria, que ha cursat a Gironella i a Manresa, respectivament. D’altra banda li agrada molt cantar, forma part del grup coral Polifònica de Puig-reig, i actualment està estudiant música a Puig-reig. Pel que fa la l’esport li agrada molt l’esquí i en el seu temps lliure li agrada llegir, tot i que darrerament ho fa poc; ha llegit recentment Mar i cel, d’Àngel Guimerà.
Pel que fa als viatges, coneix Itàlia, Viena, Estocolm, Budapest i, de més a prop, la Cerdanya, Mallorca i Menorca, entre altres llocs.
—Pregunta obligada: com va anar tot això de venir a Balsareny a fer de perruquera?
Vaig assabentar-me que a Balsareny la Perruqueria Maria, després d’uns anys, es traspassava. I com que Balsareny em queda més a prop que no pas Manresa, vaig decidir provar-ho.
— Coneixies ja Balsareny?
La veritat és que el coneixia poc; sobretot pel que fa a la participació de la Polifònica en el concert de Sant Esteve.
— Ens ha sorprès que el nom de Perruqueria Maria sigui el mateix que el teu nom, ha sigut coincidència?
Sí, pel que fa al nom puc dir-vos que s’ha degut a una pura coincidència.
— Quan vas arribar i com t’hi trobes al nostre poble?
En aquests dies ja fa més de 6 mesos que em vaig posar al servei de Balsareny i espero anar tenint la confiança de tots els usuaris i usuàries. Em trobo molt bé aquí i les persones/clients que conec em tracten molt bé.
— Quins sistemes de perruqueria pots oferir-nos en aquesta continuïtat de Perruqueria Maria?
Som servidors amb la Isabel de tot aquell mercat perruquer dins del conegut clàssic fins a tota la modernitat del present.
— A més a més d’aquests models de pentinats, què més hi podem trobar a la vostra perruqueria?
A Perruqueria Maria podeu trobar-hi servei de massatges, neteja de cutis, depilacions... Tenim servei de làser que ens imparteix una professional que ve de tant en tant. I també hi podeu gaudir d’un bon cafè, un té o bé d’altres infusions.
— Per acabar, actualment hi continuen treballant les mateixes persones que hi havia a l’antic saló?
Amb un bon reconeixement per a tot aquell grup de persones treballadores a Perruqueria Maria, avui ens hi podeu trobar la Isabel Ribera Alonso i a mi. Sigueu tots benvinguts!
Josep Gudayol i Puig
Foto: M.T.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.