dijous, 5 de març del 2015

Suport al doctor Cañellas

OPINIÓ

M'adreço a vostès ja que m'ha arribat informació que m’indica que corre la veu que volen acomiadar del CAP Balsareny el doctor Cañellas.

No sé si és veritat o no, i és aquest el motiu pel qual m’adreço a vostès com a mitjà de difusió públic del poble. Ja que en qualsevol dels casos vull mostrar el meu incondicional suport a la figura del doctor Cañellas, per la seva excel·lent tasca com a doctor d’atenció primària des que m’atén a la consulta des que era molt petit (no tenia ni 6 anys) fins ara que en tinc 45.

En tot aquest temps he estat vivint en molts llocs, però els puc assegurar que el seu tracte, implicació i professionalitat no han estat igualats per cap metge de ni ben lluny, ben al contrari. Fet que ha provocat que sempre  hagi volgut mantenir-lo com a metge de capçalera sense cap mena de dubte.

És pels motius exposats anteriorment, i per la seva indubtable qualitat professional i humana, que avui en dia no he trobat en altres metges, que els vull informar, per si fos el cas, que dono tot el meu suport a qualsevol iniciativa que vagi en el sentit de mantenir-lo en aquest poble, el nostre poble, el meu poble, fins que decideixi jubilar-se.

TOT EL MEU SUPORT INCONDICIONAL A UN METGE INCOMPARABLE EN TOTS ELS SENTITS I AMPLITUD DE LA PARAULA.

Espero rebre noticies seves i disculpin les molèsties que els pugui ocasionar.

Salutacions cordials

Josep Maria Escolà i Padilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.