divendres, 11 d’abril del 2014

Bethlehem Manzano, campiona de Catalunya

BALSARENY AVUI

L’Escola Guillem catapulta Bethlehem Manzano

«Estic molt contenta i soc molt feliç als costat dels meu germà, pares i avis, i vull donar les gràcies al meu col·legi en general, i en concret als professors de matèries primeres Lluïsa Comas i Joan Craviotto».

La balsarenyenca Bethlehem Manzano és una jove atleta d’onze anys que «catapultada» per l’Escola Guillem de Balsareny ha aconseguit ser la Campiona de Catalunya Infantil dels 2.000 metres llisos, amb una gran marca de 6’55”84 (minuts, segons i centèsimes), en el Club Atlètic Manresa. La competició es va celebrar el passat 15 de març de 2014 a les pistes de Sabadell. Aquesta fita suposa ser la primera noia del CAM en aquesta categoria que baixa dels set minuts, millorant el rècord manresà de la distància, que ella mateixa tenia des de feia un mes.

La Bethlehem, amb una vivesa impressionant i la felicitat als ulls, declara: «Érem onze companyes i jo, les dotze millors de Catalunya en aquesta especialitat dels 2.000 metres llisos en pista coberta. Tinc el deure moral de sentir-me més que agraïda envers el professor d’atletisme manresà Jordi Pierola. Som a l’Avinent Club Atlètic Manresa; des del Club vam aconseguir l’or per a mi i el bronze per a les meves dues companyes». En la seva vitrina, testimoni del seu encara breu currículum esportiu, ja hi té uns vint trofeus i escaig. Segur que en guanyarà molts més. Enhorabona.


Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.