dimecres, 14 d’octubre del 2026

Karen Fernàndez, campiona del món de Fit Kid

 
 
Aquesta temporada, Balsareny està d’enhorabona pels èxits assolits per alguns dels seus esportistes. Entre aquests, destaquen una vegada més els de la Karen Fernàndez Pérez, que ha guanyat el campionat del món de Fit Kid Promo Adult en la modalitat de Grup, completant així una intensa temporada de treball i competició en el món del Fit Kid, una disciplina que combina gimnàstica, dansa i acrobàcia.
 
La Karen és una esportista que els lectors de Sarment ja coneixeu pels èxits assolits en temporades anteriors i que torna a ser notícia pels excel·lents resultats obtinguts, especialment amb el campionat del món. La seva manera de ser, propera i natural, tant en el tracte com en l’esport, ens permet conèixer de primera mà la seva trajectòria i els seus triomfs individuals i de grup.

Campionat del món
 
Èxits esportius
 
Campionat de Catalunya

  • En la modalitat Solo Fit Kid Promo Adult, la Karen es va classificar en vuitena posició a Torredembarra, el febrer passat.
  • En la modalitat Grupo Fit Kid Promo Adult, el Grup de Fit Kid Navàs, del complex esportiu L’Eix de Navàs, format per Karen Fernàndez, Carla Gallardo, Laura Torrente, Xènia Córdoba, Laura Vall, Marina Santasusana i Guillem Cabra es va proclamar campió de Catalunya a Barcelona el mes de març.
 
Campionat d’Espanya
  • En la modalitat Grupo Fit Kid Adult, el mateix grup es va proclamar campió d’ Espanya a Blanes, el mes de maig.
 
Campionat del Món
  • En la modalitat Solo Fit Kid Promo Adult, la Karen va ser finalista a la Nucia, (Alacant), el maig passat.
  • En la modalitat Grupo Fit Kid Promo Adult, el mateix grup va aconseguir el títol de campió del món a La Nucia (Alacant), el mes de maig.

Compromís amb el Fit Kid
 
Els resultats assolits són extraordinaris. A més de la seva activitat com a esportista, la Karen també entrena un grup de nenes de categoria infantil, que aquesta temporada s’han proclamat campiones dels tres campionats: de Catalunya, d’Espanya i del món.
 
La Karen ens ha explica que aquesta temporada la preparació del grup d’adults ha estat difícil. Han hagut de muntar les coreografies en petites parts i han pogut coincidir poc per entrenar junts, a causa dels estudis i lloc de residència dels components. Tot i les dificultats, han aconseguit uns resultats extraordinaris.

 
Pel que fa a la seva participació individual, la temporada passada es va classificar per al Campionat d’Espanya, però es va trencar el peu el dia abans de la competició. La lesió li va impedir de participar-hi, després de tot l’esforç i la il·lusió dedicats als entrenaments i a la preparació de la coreografia. Ara tanca aquesta etapa de competició individual i se n’endú els millors records, tant esportius com personals.

 
Com a entrenadora de l’equip infantil, la Karen se sent molt orgullosa de la feina feta per les nenes. Destaca la seva implicació en la creació de la coreografia i l’esforç que han dedicat tant als entrenaments com als campionats. Els títols aconseguits han recompensat aquesta dedicació i les ha engrescades a continuar.

 
Karen, una vegada més, rep la felicitació de la revista Sarment per aquests grans èxits. Darrere de cada fita esportiva hi ha esforç, constància i compromís, uns valors que tens ben arrelats i que es reflecteixen tant en la teva trajectòria com a esportista com en la teva tasca d’entrenadora. Enhorabona, Karen, i moltes felicitats també a tots els companys i companyes del Grup Fit Kid Navàs i a les nenes de l’equip infantil per aquests resultats extraordinaris!
 
Lluïsa Coma
Fotos: Arxiu Karen Fernàndez




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.