dijous, 8 de juny del 2017

Sortida a la Vall de Núria

El dissabte dia 3 i el diumenge dia 4 de juny de 2017, el Centre Excursionista Balsareny va organitzar una sortida a la Vall de Núria, que va comptar amb una molt bona participació: 36 caminants.

Vàrem deixar els cotxes a Fontalba i caminant un parell d'hores vàrem arribar a Núria, on vam dinar a la zona de picnic. Després, continuant una mitja hora més seguint el camí del Via Crucis, ja érem a l'alberg Pic de l’Àliga, on vam sopar i dormir.

L’endemà al matí, després d'un bon esmorzar, 29 caminadors  vam sortir a fer el cim del Torreneules, de 2.711m. Un cop a dalt, vam fer una mica d’aperitiu i les fotos de rigor, i vàrem tornar a baixar ràpidament, perquè els núvols feien cara de ploure.

Vam estar de sort  i no ens vàrem mullar. En conjunt, va ser una excursió molt bonica, amb molt bona companyonia i unes vistes  excel·lents: el Puigmal, el Noufonts, el Noucreus, el pic d’Eina... i encara vam trobar petites clapes de neu.

Moltes gràcies a tots els participants. Esperem trobar-nos un altre dia i molts més.