dissabte, 17 d’octubre del 2015

Carta de Mossèn Felip


Carta de Mossèn Felip Pujols als exescoltes de Balsareny que es van reunir amb ell en una trobada el passat mes de juny, en la qual es van fer aquestes fotografies que després li van enviar. 

Vic, 22 d'agost del 2015
Als ex-escoltes

Benvolguts amics:

He rebut el quadre que em vau enviar. Va recordar-me el dia de la trobada, que per a mi va ser una gran alegria pensant en aquells temps en què la meva experiència no anava més enllà del que hagués volgut; però amb vosaltres vaig aprendre molt, de tal manera que m'ha servit per a la vida parroquial.

Recordo que hi havia infants i adolescents; avui ja sou avis, i algun, sacerdot. Vaig passar-m'ho mot bé. Veig que encara ho viviu, i amb les vostres esposes esteu molt units. Això em va agradar moltíssim.

A veure si un altre dia ens podem reunir i reviure aquells temps. Jo ja no estic en la recta final, sinó al final de la recta, preparant la motxilla per fer el cim més alt. Allà us esperaré.

Records a tota la colla. No em queda res més a dir-vos que moltes gràcies per les bones estones que hem passat junts.


Adéu, vostre servidor en Crist.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.