dimarts, 17 de juliol del 2012

Carta d'agraïment

OPINIÓ

Un any més s’ha acabat el curs escolta amb el tan esperat camp d’estiu. Enguany, Castors/Fures, Llops/Daines i Ràngers/Guies han estat a Borredà i, malgrat que algun dia els va fer mal temps, sembla que en general tot ha anat sobre el que s’havia previst.

Em fa molt feliç veure que els meus fills formen part d’aquesta gran família d’escoltes i sobretot veure que després de tants anys encara mantenen els mateixos ideals, el mateix tarannà de quan jo era una nena. Ser escolta m’ha ajudat molt a créixer com a persona, a aprendre a compartir, a ser responsable, a treballar en equip i sobretot a ser assertiu amb els altres. Als escoltes vaig aprendre a treballar el respecte a les persones i a tractar-les amb igualtat. Ser dels escoltes va ser clau per formar la meva colla d’amics que encara actualment es manté viva.

Avui dia, ser cap no és pas una feina fàcil, tenint en compte que els pares sobreprotegim molt els nostres fills i no ens adonem que en el fons els estem fent més febles, els encotonem de tal manera que els fem incapaços d’afrontar les dificultats i sobretot de valorar les petites coses.

És per això que vull donar les gràcies a tot l’equip de caps i de col·laboradores intendents que de manera desinteressada posen el temps i les ganes per preparar activitats i jocs, que saben estar al costat dels nostres fills en els moments difícils d’enyorança, de pors, d’esgarrinxades, caigudes i picades, que amb la seva manera de ser tan fresca transmeten l’esperit escolta als nostres fills.

En els temps que corren és difícil trobar joves compromesos amb ganes de fer coses sense rebre res a canvi.

Moltes gràcies a tots.

Fina Canals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.