diumenge, 13 de novembre del 2011

Els Ametllers

Associació Els Ametllers

Viatge al Delta de l’Ebre

El dimarts 25 d'octubre vam fer una excursió al parc natural del Delta de l’Ebre. Érem 51 persones. Sortim de Balsareny a les 7:30 del matí. Ens acompanya de guia l’Aurèlia. Vam fer una parada per esmorzar, i arribàrem sobre les 10 h. Va ser una excursió plena de naturalesa per tots els costats, a la temporada anomenada ‘marró’ pel color dels arrossars. Els que van voler van anar en barca fins a la desembocadura de l'Ebre; els altres passejaren una estona fins a la tornada de la barca. A l’hora de dinar ens vam encaminar fins a Sant Carles de la Ràpita per dinar al restaurant "Gran Bufet la Ràpita" —per cert, un gran bufet de marisc—. Després de menjar una mica (?), hi va haver una estona de ballaruga per als qui van voler. Tot seguit ens traslladàrem al mirador de Sant Carles, des d’on es contempla una vista extraordinària de tot el Delta i la badia de Sant Carles. Una estona per fer les fotografies oportunes i de tornada a casa.

Castanyada

El dilluns dia 31 d'octubre vam celebrar la castanyada. Ens reunírem al Casal 101 persones i vam consumir 16 kg de castanyes torrades i 10 kg de panellets. Va amenitzar la trobada el grup musical "Els Marinas": vam passar una tarda ben divertida.

Informació d'altres actes

El dia 10 de novembre, visita d’intercanvi amb el Casal Sant Quirze del Vallès a Balsareny. Visita al castell de Balsareny, dinar de germanor, diapositives d’història de Balsareny, recital de la Coral Els Ametllers dirigida per Mn. Joan Bajona i Xou a càrrec del grup La Il·lusió, dirigit per Esther Cuenca.

El dia 20 de novembre, XIII trobada de puntaires, dins dels actes de la fira d'Artesans.

El dia 12 de desembre, xerrada de la Marató, a càrrec del doctor Cañellas.

El dia 13 de desembre, berenar; Xou pel grup la Il·lusió i rifa, tot això en benefici de la Marató.