diumenge, 6 de maig del 2012

Associació Els Ametllers

SOCIETAT

Informe de les activitats del mes d'abril

El dia 8, la coral Els Ametllers va participar a la cantada de les Caramelles.

El dia 11, excursió a les coves de Font-rabiosa (França). Sortim a les 7:30 del matí 47 persones en direcció a l'àrea de servei del túnel del Cadí, on vam esmorzar i vam recollir la guia que ens va acompanyar durant tota l’excursió. Després vam posar rumb a les coves (per cert, que són precioses, ben il·luminades, i de bon recorregut per a la gent gran). Ens hi va acompanyar la guia de les coves. Un cop acabada la visita ens van obsequiar amb un gotet de licor de fruits de muntanya, deliciós. Tot seguit, vam posar direcció a la població de Montlluís, totalment emmurallada. Hi vàrem fer una visita turística. Després vam posar rumb cap a la Molina, a l'hotel Solineu, per dinar: un bufet molt complet. Després de dinar, ball i temps lliure; i en acabat vàrem tornar a Balsareny.

Si algú vol veure les fotografies de la excursió, ho pot fer a través d'aquest enllaç:  http://www.facebook.com/pages/SOLINEU-HOTELES/391685843763.

El dia 15 al matí, sortida de les puntaires a la fira d'Artés.
A la tarda, actuació del Grup del Casal de la Gent Gran. La Il·lusió va presentar el seu espectacle a la sala del sindicat dins dels actes de la festa major. Creiem que es va passar una bona estona.

El dia 22, les puntaires del casal van ser a la trobada de Navarcles.

La setmana del 28 maig fins al 2 de juny es celebren les festes de primavera al Casal de la Gent Gran, amb el següent programa:

Dilluns 28 al matí;inauguració, acompanyats per la coral Els Ametllers. Tarda: desfilada de vestits de paper pel Casal de Sant Joan de Vilatorrada, i balls en línia.

Dimarts 29 a la tarda: el grup La Il·lusió presenta el seu nou espectacle.

Dimecres 30: excursió a Vilajuïga i al monestir de Sant Pere de Rodes.

Dijous 31 al matí: lliurament de premis del concurs Esglésies Medievals de Balsareny.   Tarda: la coral de Torelló ens representarà la Història de Catalunya. A continuació, berenar popular.

Divendres 1 al matí: caminada a Sobirana de Ferrans. A la tornada passarem pel Serrat de les Tombes. Tarda: Ball amb “Ostres, Ostres!”.

Dissabte 2 al matí: Missa.  Tarda: dinar de germanor i concert.