dijous, 17 de maig del 2012

Antonio Fenoy, figurinista amb fusta i cartró


ENTREVISTA

Antonio Fenoy Martínez: figurinista amb fusta i cartró

"Sóc nascut a la ciutat de Terrassa, però sóc un balsarenyenc que estimo el poble. La meva afició cap a l'art em dóna l'oportunitat de relaxar-me durant unes hores setmanals. Crec fermament amb totes aquelles persones que es dediquen en el seu temps d'oci a fer activitats culturals, socials, esportives..."

Antonio Fenoy i Martínez neix a Terrassa el dia 10 de juliol de 1959. Va cursar els estudis primaris i l'últim llibre que ha llegit és La Divina Comèdia de Dante. A Fenoy li agrada molt viatjar i escoltar la ràdio.

Hem sabut del vostre treball artístic. Digueu-nos, com va començar tot?

—Doncs gràcies a les noves tecnologies, un bon dia vaig veure per internet la possibilitat de poder dedicar-me a una activitat creativa que sempre havia somiat poder-la fer.

Quants anys fa d'aquell començament?

—Durant uns anys, la vida laboral no et permet poder tenir temps per dedicar-te a tot allò que t'agradaria fer. Avui jo tinc la sort de dir-vos que ja fa set anys del meu primer treball.

—Setmanalment, quantes hores hi dediqueu?

—Bé, tampoc no puc dedicar tot el temps a una sola cosa. Tanmateix, faig tots els possibles per dedicar-m'hi tant com puc.

—Expliqueu-nos, si us plau, quins tipus de treballs feu?

—Tots giren dins el camp de l'artesania.

—Amb quina matèria prima treballeu?

—Els meus treballs són fets de fusta, cartró...

—Dins el mercat, hi ha alguna firma que us hagi demanat de fer algun treball en sèrie?

—No.

—Per últim, hem vist l'exposició d'algunes figures vostres a Balsareny. Heu participat en alguna altra població?

Sí, a part del nostre poble, he tingut l'oportunitat de donar a conèixer la meva creativitat a les poblacions veïnes de Navàs i Santpedor.

Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.