dissabte, 28 de desembre del 2019

Montserrat Recasens, a l’àrea econòmica de l’Ajuntament de Balsareny


ENTREVISTA


Avui ens complau una vegada més pujar els quinze esglaons de l’Ajuntament de Balsareny per situar-nos a la planta segona i saludar la Montserrat Recasens Arbós, qui des de fa uns mesos forma part de l’àrea de serveis econòmics, per tal de conèixer-la una mica més.

La Montserrat va néixer el 6 de juny de 1965 a l’Hospitalet de Llobregat, però fa més de trenta anys que viu a Manresa. Va cursar la Diplomatura en Ciències Empresarials a la Universitat de Barcelona, i actualment segueix estudiant, formant-se en els cursos de l’àrea econòmico-financera que s’imparteixen en les administracions públiques, per poder desenvolupar més eficaçment la feina que fa a l’Ajuntament.

Referent al lleure, li agrada llegir molt sobre història i actualment està llegint el llibre  “Posta de sol sense lluna”, de Domènec Pastor Petit, que tracte de les memòries d’infantesa de l’autor durant la Guerra Civil. També procura caminar, sempre que pot, i va al gimnàs entre tres i quatre dies a la setmana. Li agrada molt viatjar: ha estat a França, Itàlia, Mònaco, Alemanya, Bèlgica, Eslovènia, Croàcia, Països Baixos, Noruega, Suècia, Finlàndia, Portugal, Irlanda, Regne Unit, Polònia i Suïssa. Cada any procura fer un país, i quan hi ha un cap de setmana llarg, sempre que pot, visita una ciutat. D’altra banda ens comenta que li falta temps per fer tot el que li agradaria. Li agrada anar al teatre i al cinema i mirar sèries de televisió.

— Explica’ns, en primer lloc, com va anar tot això d’arribar a Balsareny i treballar a l’Ajuntament?

Jo estava treballant en un altre Ajuntament fent una substitució d’una baixa de maternitat, llavors vaig veure l’anunci de l’Ajuntament de Balsareny que buscaven un administratiu de l’àrea econòmica, que és el departament on sempre he treballat i m’hi vaig apuntar; després de superar totes les proves, vaig decidir venir a treballar-hi, per proximitat i perquè m’havien parlat molt bé de com es treballa en aquest Ajuntament.

Coneixies el nostre poble?

El coneixia per la festa dels Traginers i pel seu famós castell. Ara, des que hi treballo, procuro sortir a veure el poble, els seus carrers, el seu magnífic patrimoni i passejar-me per les botigues i restaurants.

— Quant fa d’aquella arribada i com t’hi trobes a la “Casa Gran”?

Vaig arribar a l’Ajuntament el 12 d’agost d’aquest any, i la veritat és que m’hi trobo molt bé: m’han acollit molt bé i he trobat un escalf molt important en els companys de feina. Estic molt contenta de treballar en aquest Ajuntament i amb aquest equip de feina tan fantàstic.

— Anteriorment havies treballat en alguna altra administració pública?

Sí, he treballat en dos altres ajuntaments i a la Generalitat de Catalunya, i també he treballat a l’empresa privada.

— Quin tipus de feina hi fas a l’Ajuntament?

Estic a l’àrea de Serveis econòmics, que és del que sempre he treballat, de comptable.

— L’escalf laboral dels companys, com l’has trobat?

Molt bé, he tingut molta sort de trobar aquests companys, m’hi sento molt a gust i això fa que treballi molt millor en aquest ambient tan favorable.

— Finalment, quants dies i quantes hores treballes amb nosaltres?

Treballo a jornada completa, de dilluns a divendres al matí i dijous a la tarda també.

Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.