diumenge, 29 de novembre del 2020

Un apunt d’ecologia i estalvi

 OPINIÓ

A l’hora d’intentar fer un apunt informatiu sobre el canvi d’enllumenat, no recordo si era un dilluns o un dimarts del passat mes d’octubre, sí que recordo que era sobre les vuit hores del matí quan, com gairebé cada matí, venint de recollir el diari de la llibreria Els Colors, al carrer Sant Domènec vaig topar-me amb un parell de grues; a un operari de les quals vaig demanar informació de caire periodístic, dient-los: “Bon dia, perdoneu, quina actuació teniu encomanada?”

L’home, molt correctament, em va agrair la pregunta i em va assabentar que es disposaven a fer el canvi de l’enllumenat públic, i recordo que jo li vaig dir que quina sort, que guanyaríem en ecologia; i ell també em va dir que en economia també hi guanyaríem, és a dir, en estalvi.

Passat aquell dia, he comprovat in situ que hem millorat molt incorporant un enllumenat de leds, i –és una impressió meva, o sigui que no en tinc informació oficial– durant les hores nocturnes el nostre enllumenat nou té la capacitat d’autoregular-se i, naturalment, estalviar més.

Posteriorment, fa uns dies que haureu rebut el full informatiu de l’Ajuntament, el qual entre altra informació, corrobora aquest canvi de llums d’alguns carrers.

Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.