divendres, 1 de novembre del 2019

Ofrena floral deslluïda

OPINIÓ


El dia 11 de setembre de 2019 vaig participar en l’ofrena floral que va organitzar l’Ajuntament de Balsareny.

Un acte, al meu entendre, trist, on no es va poder escoltar bé el manifest ja que no s’havia previst la megafonia, i per tant no es va poder entendre el que deien, per molt bé que ho llegissin. Va semblar que l’acte es feia per cobrir l’expedient i més, si tenim en compte que, a l’hora que es va fer, molts balsarenyencs ja eren fora del poble per participar en la manifestació organitzada de ja feia mesos a Barcelona. Tot plegat va fer que hi hagués poca assistència i que quedés deslluït.

No vaig entendre massa el perquè del lloc on es va fer l’ofrena floral: una torreta o jardinera situada al bell mig d’una plaça buida. Per molt que sigui la plaça de l’Onze de Setembre, les ofrenes solen fer-se en algun monument representatiu a l’Onze de Setembre. Jo proposaria
que a tal efecte, en aquesta mateixa plaça o bé en algun altre indret del poble, es posés algun monument per tal de poder-hi fer les ofrenes florals i així fer-ho institucional.

També proposaria que, per a properes edicions, es convidés formalment totes les entitats i grups polítics a participar en aquest acte. que. al meu entendre. hauria d’estar a l’alçada de la seva importància.

Joaquim Abadal i Mauri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.