diumenge, 3 de març del 2024

Dolors Jo i Puig: felicitats pels seus cent anys

 
El passat dia 1 de març la balsarenyenca Dolors Jo i Puig, la senyora de més edat del municipi, va complir cent anys. Per aquest motiu, l'Ajuntament de Balsareny, representat aquest dia pels regidors Isidre Viu, Abel Artigas i Jordi Selgas i per l'alcaldessa Glòria Casaldàliga, li van lliurar al seu domicili la medalla centenària que atorga la Generalitat de Catalunya, acompanyada a d'una orquídia de part del consistori i d'una carta signada pel conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, que la senyora Dolors Jo va llegir personalment en veu alta, mostrant la seva emoció. 

 
L’escrit del conseller deia així:
 
      «Senyora Dolores Jo Puig
      Balsareny
      Benvolguda,
      Em plau lliurar-vos la medalla centenària de la Generalitat de Catalunya. Aquest és un petit reconeixement a la vostra contribució al nostre País en valors, experiència i coneixement que heu acumulat i transmès a les noves generacions en aquests cent anys.
      Les persones grans sou un element fonamental de la nostra societat, dipositàries d'uns aprenentatges imprescindibles per encarar el futur amb optimisme i responsabilitat. La història de Catalunya s'escriu gràcies a les aportacions de persones com vos.
      És per això que, en nom del Govern de Catalunya, tinc l'honor d'enviar-vos aquesta felicitació en una data tan assenyalada i sumar-me a la celebració que de ben segur, compartireu amb els vostres familiars i amistats.
      Molt cordialment,
      Carles Campuzano Canadés» 

 
Des del Sarment i en nom del Cercle Cultural de Balsareny traslladem a la senyora Dolors Jo, i a la seva família, ,les nostres felicitacions per aquests cents anys.
 
Sarment
Fotos: Jordi Selgas / Família Dolors Jo





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.