divendres, 29 de maig del 2020

Qui m’ha robat el mes d’abril?


PUNTA DE BRAU

Maig. I quina tarda! Soc a dalt del galliner de casa. Una tarda assolellada i primaveral, i sàvia, talment com és la natura mare Terra.
Dalt de terrat i sota el paraigua plastificat de la teulada, el silenci tan sols és trencat pel tecleig de la meva màquina d’escriure. Però, de sobte, dalt del teulat, una espècie d’ocell amb el seu picoteig musical es barreja amb el so que lletra a lletra omple la meva reflexió.
Manllevo la cançó d’en Sabina, la qual me la ve a recordar la Marina Llansana, a la seva columna del diari El Punt Avui “Keep Calm”. Amb tota la meva calma, i sense cap mica d’egoisme reivindico a qui pertoqui qui m’ha robat una bona part del passat mes de març, abril i anem pel maig.
Sí, senyor/ra C...: Qui ha apagat la meva veu en les meves salutacions els divendres de cada setmana, una veu en uns moments quan, i repeteixo sense egoismes, més hauria d’haver acompanyat el meu “Bon dia Balsareny” al nostre poble? Fora la por: ens en sortirem. Qui m’ha robat el meu, i vostre, programa de ràdio “Pista Matinal” que tots els diumenges a partir de les 9 hores fins les 11 del matí feia companyia i reflexionava informant juntament amb la juguesca del concurs “l’endevinalla”?
No, senyor/ra C... En temps difícils no es poden robar uns hàbits a les persones que són i pensen, malgrat totes les ambicions, que un món millor és possible. Fora interessos creats. Sí a la veritat i a la vida!
Josep Gudayol i Puig






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.