divendres, 24 de novembre del 2017

Dignitat municipal

CINC MINUTS


No hi vaig ser, però m’ho van explicar. Amb no més de cinc minuts voldria poder expressar, amb orgull, el meu sentiment solidari vers entitats i Ajuntament per aquell acte celebrat el passat diumenge 8 d’octubre de 2017 a la plaça de l’Església i l’Era del Mas Martí.

Cinc minuts de dignitat esportiva, dignitat en l’art de Puntaires i colles de Grallers i Geganters són dignitat municipal, musical i tradicional, i entitats avui ben vives al meu poble de Balsareny.

Els pobles són pobles quan volen ser pobles. L’agraïment mutu, el trencament de diferències i el goig de la reconciliació fa que la unió sigui igual a la força, i Balsareny és poble.

Isidre Viu, el nou alcalde del cartipàs municipal d’ERC i Albert Otero, regidor de Cultura i Festes sortint del  grup GdB, al balcó de l’Ajuntament van tenir dignitat municipal. No vaig ser-hi, però m’ho van explicar, i és que era on soc cada diumenge, a Ràdio Balsareny en el meu programa dominical “Pista matinal”.

Josep Gudayol i Puig

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.