diumenge, 13 de novembre del 2011

Com està la via?

Opinió



Com està la via?

L’altre dia, a principi de mes de novembre,  passejant pel camí de la via em vaig quedar una mica parada al veure el que havia passat. Pràcticament,  des que comença la vorera del riu des de dalt del camí,  hi havia pedres tirades per causa de despreniments, però la grossa va arribar quan vaig observar com unes pedres molt grans havien caigut al camí de la via, a la zona més o menys on es troba el cartell indicador de les muntanyes properes que hi ha al camí. Sort que no hi passava cap persona per allà en aquell moment.

Em vaig quedar parada, però no tant,  ja que, com tothom sap, en aquesta zona hi ha sempre despreniment de pedres i el pitjor és que encara en queden més a dalt i estan a punt de caure.
Quan sortia de la via pel camí de la Rabeia, uns operaris de l’Ajuntament de Balsareny estaven posant cartells de prohibit el pas per esllavissades.

Montse Rodríguez Piedra


Fotos: Juan Rivero

1 comentari:

  1. Ostres! realment és un problema. Esperem que des de l'Ajuntament ho puguin solucionar perquè ningú corri perill quan passeja.

    ResponElimina

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.