Balsareny va tornar a
celebrar la diada de Sant Jordi com de costum. Enguany el bon temps va permetre
que es poguessin instal·lar les parades de roses i llibres al carrer. Diversos
comerços locals van vendre roses i llibres, en tant que, a la plaça de la Mel,
diferents grups escolars —bàsicament els alumnes de tercer i quart d’ESO del
nostre Institut Escola, així com dels centres de Navàs i Sallent, on cursen estudis
també força balsarenyencs— van vendre roses per fer diners per als seus viatges
de fi d’estudis. A més, els alumnes de l’Institut Escola Guillem van fer una
parada de llibres de segona mà.
Paral·lelament,
durant el dia hi van haver diverses activitats al poble. Per una banda, l’espai
cultural La Tempesta, que va estar
ple de gent tot el dia, aprofitant la gran diversitat de llibres que ofereix,
durant tot el matí, per tercer any consecutiu, va emetre en directe un programa
de ràdio, concretament de l’emissora Ona Bages-Moianès. Durant el programa,
dedicat a la diada, van haver-hi entrevistes i comentaris de llibres i hi van
participar representants dels alumnes de l’Institut Escola Guillem de
Balsareny, dels diferents nivells educatius. Núria Gómez també va fer
recomanacions de llibres, disponibles a La Tempesta. La literatura es va
combinar amb la música, amb l’actuació en directe del grup Strombers.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.