Pàgines

dijous, 16 d’abril del 2015

Escola de Música

L’escola de música més enllà de l’edat d’escolarització


La gran majoria dels nostres estudiants són nens i nenes, nois i noies en edat d’escolarització. La forquilla d’edats de la nostra oferta, però, és més oberta. Comença abans del parvulari i s’allarga molt més enllà de la secundària. D’una banda, com ja sabeu, en Sergi Quirante, un dels nostres professors especialista en les primeres etapes, es desplaça cada dijous a la Llar d’Infants i dóna classes de sensibilització musical als infants de P-2. En aquestes sessions en grup es canta, es balla, es mostren diversos instruments musicals i en general es fan activitats que permeten als infants iniciar la seva relació amb la música.

Avui, però, us volem parlar sobretot de la nostra oferta per a adults, entenent adults com a persones més enllà de l’edat d’escolarització. Poden ser nois i noies que han iniciat amb plena dedicació els seus estudis superiors i  no volen deixar la pràctica de l’instrument que han anat tocant  al llarg de la infància i l’adolescència. També poden ser joves que han après a tocar un instrument pel seu compte i ara voldrien adquirir uns coneixements més sòlids i formar part d’un grup on poder compartir experiències. Poden ser persones d’una certa edat que de nens o joves havien tocat un instrument i ara voldrien recuperar-ne la pràctica. I també, persones de més de quaranta anys que no han tocat mai un instrument i sempre han volgut fer-ho. 

Estem oberts a qualsevol d’aquestes necessitats i tenim l’equip pedagògic i els recursos per a donar-hi resposta. Fem classes d’instrument individual, classes d’instrument en grup, duos, trios, conjunts sencers, corals i altres iniciatives a mida. Apropeu-vos a l’escola i feu-nos saber els vostres interessos; segur que ens entendrem. Fins aviat! 


Escola Municipal de Música

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per publicar el teu comentari és imprescindible que vagi signat amb nom i cognom(s) i població de residència. Moltes gràcies.